Serangge apekah ini?

haiii, hari 2 waktu kemas-kemas bilik dayah ade jumpe serangge pelik...
xpenah nmpak sebelum nih....


ade ke owg tw nih serangge ape...hehe nama serangge nih??
tanduk dye mcm sayap....lembik-lembik g2...hik3
kecik jer....badan keras....buleh terbang
kalo xdek cpe tw nama serangge nih...dayah nk bg nick name kat serangge nih....
fafa name yer hehe
sedap x nick name dye....2 je lah nk citer tata
love xoxo

12 comments:

  1. busuk ke bau dia? kamu bela eh? hehe.. tak tahu la pulak kumbang ape.. rasa pernah tgk tapi tak tahu nama. :P

    ReplyDelete
  2. menatang ni slalu ade kat lantai kampung umah nenek i. i jentik je!! haha

    ReplyDelete
  3. cantik nickname binatang nih. fafa gituu. haha

    ReplyDelete
  4. Binatang ape nih ? Haha, Siap bgi name lgi :)

    ReplyDelete