Marvel's X-men 51 issue

Hai kowang ....mst layan movie x-men kan..kalo kat tv2 byk kali dah ulangan yer hehe..tapi kalo komik kowang rajin x bace..komik X-men yg terbaru ni penuh konterversi apebile ade babak perkahwinan gay buat kali pertama dlm `komik superhero.

North star and Jinandu will be married in ceremony in New York

adegan ini di keluarkan selepas president obama menyokong perkhawinan gay di USA.....
so xhairan la LGBT kat Malaysia ni wat kempem bangang ni.......sape yg sokong lagi bangang.....
nnt komik ni lagi mengalakkan budak2 minat sesame jenis.....grrr.....bg contoh xbaik kepada budak II....
kalo la Malaysia boleh banned issue 51 kan bagus...grrr nnt akan datang ade la babak perkahwinan gay dlm movie X-men..... sy xsokong LGBT.......
xoxo

14 comments:

  1. pet xpernah baca komik xmen.. hehe.. tp pernah tgok kt kedai :D

    ReplyDelete
  2. erkkk gay kah benda nie? huhu.. yang sokong LGBT tu sila pi duduk kat negara obama.. hehe.

    ReplyDelete
  3. @~~oOpEt~~

    hehehe sy pon xpnh bace komik x-men...selalu tgk movie jer pet

    ReplyDelete
  4. @Aida Omar

    hehhehe aida tah3 obama ade kekasih gelap ekekekeke

    ReplyDelete
  5. adoi... mmg minat ngn x-men ni.. tpi klu klua issue gay ni mlampau la... x dpt byg klu Beast jadi gay.....

    http://5zol-saidsomething.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. @sis92

    tw xpe.....budak2 nnt terdedah dgn bende xbaek hehehhe

    ReplyDelete
  7. sm pon x sokong benda2 gay dan seangkatan nie..x dew yg best pon..makin sesat lah ank2 masa depan kalau benda nie tidak di bendung.

    ReplyDelete
  8. @Selendang Merah
    2 la.....skrg ni berita porno pon jd mke depan surat khabar

    ReplyDelete
  9. bahana dan bahaya..astaghfirullah...

    ReplyDelete
  10. @Permata ©

    ehhehe tw xpe permata.....LGBT xbgus hehhehe

    ReplyDelete
  11. agak2 masuk Malaysia xmovie nh? erkkk

    ReplyDelete